Ponieważ, w zakresie prowadzonej działalności głównym celem firmy TERMOPAK jest "dążenie do doskonałości w zakresie wytwarzanych wyrobów i świadczonych usług" dlatego też, podstawowym zadaniem Biura Obsługi Klienta i Serwisu TERMOPAK jest służyć pomocą Klientowi, zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Odbywa się to poprzez utrzymywanie stałej współpracy z Odbiorcami naszych wyrobów i usług w całym okresie eksploatacji. Również poprzez informację o nowościach i obowiązujących trendach w branży oraz składanie nowych propozycji modernizacji starszych modeli maszyn pakujących, bądź wysokie upusty przy wymianie na najnowsze modele maszyn TERMOPAK-u. Współpraca z TERMOPAK zapewnia dopływ informacji n/t nowych metod i technologii pakowania, oraz ofertę maszyn, które potrafią to zrealizować.
W ramach serwisu zapewniamy Państwu: • doświadczonych, kompetentnych i wysoko wykwalifikowanych Serwisantów: • pomoc w uruchomieniu zakupionych maszyn oraz szkolenie pracowników u Inwestora na stanowisku pracy; • 3 letnią gwarancję bez limitu godzin na zakupione w TERMOPAK maszyny; • dojazd do Klienta do 48 godzin (optymalnie w przypadku awarii); • przeglądy gwarancyjne; • przeglądy pogwarancyjne; • remonty i modernizacje starszych modeli maszyn pakujących; • dostawę oryginalnych części zamiennych w całym okresie użytkowania; • sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych; • bieżącą informację o nowościach i promocjach TERMOPAK.
Do Państwa dyspozycji zespół specjalistów pod kierownictwem: